Zamówienia publiczne
ROOT
Samodzielne stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Wójt Gminy Troszyn ogłasza nabór na stanowisko:
Stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Gminy w Troszynie,
ul. Juliusza Słowackiego 13, 07-405 Troszyn
Wymiar etatu: 1
I. Wymagania niezbędne:
· spełnienie wymagań określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530)
· posiadanie obywatelstwa polskiego
· wykształcenie wyższe – preferowane administracyjne,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego
· nieposzlakowana opinia
· znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy w zakresie przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Prawa ochrony środowiska, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku, ustawy o gospodarowaniu mieniem komunalnym, ustawy o zabytkach, ustaw o archiwach, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, kpa i instrukcji kancelaryjnej.
dodatkowe:
· umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa i redagowania pism urzędowych,
· doświadczenie w zakresie pracy w administracji na podobnym stanowisku,
· umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność,
· umiejętność analitycznego myślenia, selekcji informacji, interpretacji przepisów prawa, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, zdolność szybkiego uczenia się,
· umiejętność współpracy w zespole (niekonfliktowość), umiejętność skutecznego komunikowania się,
· odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
· dyspozycyjność, zdyscyplinowanie, obowiązkowość,
· wysoka kultura osobista,
· prawo jazdy kat.B, możliwość wykorzystania prywatnego samochodu do celów służbowych.
· obsługa komputera w zakresie podstawowych pakietów biurowych /edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp., oraz innych urządzeń biurowych,
II. Główny zakres zadań:
W dziedzinie zadań wynikających z zakresu gospodarki komunalnej:
· Koordynacja spraw związanych z konserwacją urządzeń zbiorowego zaopatrzenia wsi w wodę oraz zbiorowych urządzeń kanalizacyjnych na terenie gminy.
· Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej.
· Koordynacja rozbudowy urządzeń komunalnych z programami rozwoju budownictwa mieszkaniowego.
· Koordynacja spraw z zakresu gazyfikacji gminy.
· Nadawanie i prowadzenie nazewnictwa ulic i placów, umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów oraz oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
· Prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w gminie.
· Naliczanie opłat dla właścicieli działek za wykonanie sieci uzbrojenia terenu oraz prowadzenie egzekucji naliczonych opłat.
· Wydawanie pozwoleń na podłączenie budynku do istniejących sieci uzbrojenia terenu i naliczanie należnych opłat.
· Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na zjazdy z dróg, na przejazdy pojazdów ponadnormatywnych oraz naliczanie opłat i kar pieniężnych,
· Bieżące utrzymanie dróg
W zakresie zadań wynikających z planowania przestrzennego:
· Przygotowanie wniosków dotyczących przeznaczenia gruntów leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w związku z opracowywaniem planów zagospodarowania przestrzennego.
· Wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.
· Wykonywanie czynności związanych ze sporządzaniem i uzgadnianiem programów rolniczego wykorzystania gruntów przeznaczonych do wyłączenia z produkcji rolnej.
W zakresie prowadzenia archiwum Urzędu:
· Prowadzenie ewidencji dokumentów przeznaczonych do archiwum.
· Klasyfikacja przyjętych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
· Występowanie o zgodę na zniszczenie dokumentów, których okres przechowywania upłynął.
D. W zakresie prowadzenia inwestycji:
· Nadzór nad zasadą, formą i trybem udzielania zamówień na dostawę materiałów i zlecanie prac budowlanych na nadzorowanych inwestycjach oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z prawem zamówień publicznych.
· Przygotowywanie projektów dofinansowania z funduszy pomocowych.
· Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.
W zakresie ochrony dóbr kultury:
· Zapewnianie prawnych, organizacyjnych i finansowych warunków dla ochrony dóbr kultury.
· Współpraca z wojewódzkim konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami i w sposób odpowiadający jego wartości zabytkowej.
· Składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury nieruchomych oraz kolekcji.
· Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.
· Sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.
· Prowadzenie spraw wynikających o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
W dziedzinie ochrony środowiska i gospodarki wodnej:
· Prowadzenie polityki w zakresie ochrony środowiska.
· Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy oraz stosowanie przepisów w tym zakresie, zapewnianie warunków niezbędnych do ochrony środowiska, dokonywanie okresowych ocen.
· Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy.
· Przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska i prawa ochrony przyrody.
· Zapewnianie należytego stanu sanitarnego, czystości i porządku na terenie gminy.
· Rekultywacja gruntów zdewastowanych.
· Występowanie o uzgodnienia przy lokalizacji inwestycji.
· Organizowanie doraźnych działań zmierzających do ograniczenia dla środowiska ujemnych skutków awarii.
· Współdziałanie z organizacjami społecznymi zajmującymi się ochroną przyrody i ochroną środowiska.
· Zapewnianie prawidłowej realizacji usług komunalnych i współpraca w tym zakresie z innymi jednostkami organizacyjnymi.
· Prowadzenie spraw dotyczących ładu i porządku w miejscach publicznych.
· Prowadzenie spraw ochrony lasów na terenie gminy.
· Wydawanie zezwoleń na wyrąb drzew i zadrzewień oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew lub krzewów.
· Uczestniczenie w działaniach dotyczących uznania obiektu za chroniony oraz objęcie ochroną cennych obiektów przyrody.
· Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko po przeprowadzeniu postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko.
· Prowadzenie informacji o środowisku w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz podawanie do publicznej wiadomości informacji o planowanym przedsięwzięciu w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
· Przygotowywanie projektów dofinansowania z funduszy pomocowych.
W zakresie gospodarki łowieckiej:
· Sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa.
· Przeznaczenie kwot otrzymanych z czynszu dzierżawnego za obwód łowiecki na cele społeczne gminy oraz hodowlę i ochronę zwierzyny.
· Współdziałanie z dzierżawcą lub zarządcą obwodu łowieckiego w zagospodarowaniu łowieckim obszarów gminy, w szczególności zaś w zakresie ochrony zwierzyny bytującej na jego terenie.
III. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
· Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
· Osoby ze szczególnymi potrzebami (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami) zakwalifikowane do udziału w naborze wymagające szczególnej formy wsparcia, proszone są o zgłoszenie tego faktu pracownikowi ds. kadr Urzędu Gminy Troszyn.
· Dane osobowe zawarte w składanych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane na potrzeby postępowania rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Troszyn jest Wójt Gminy Troszyn.
· Regulamin naboru jest dostępny w Urzędzie Gminy Troszyn.
· Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Troszyn zostanie opublikowane imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania osoby wybranej do zatrudnienia w wyniku przeprowadzonego naboru.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· list motywacyjny,
· życiorys - curriculum vitae,
· kserokopie świadectw pracy,
· kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
· w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
· kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
· oryginał kwestionariusza osobowego,
· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
· oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
· ewentualnie posiadane referencje.
Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
Dokumenty należy składać/przesyłać w terminie do:
· 27 listopada 2023 r. pod adres: Urząd Gminy Troszyn, ul. Juliusza Słowackiego 13, 07-405 Troszyn z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska” .
Inne informacje:
· Praca w budynku Urzędu Gminy przy ul. Juliusza Słowackiego 13.
· Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
· Obsługa urządzeń biurowych.
· Stały dopływ informacji i gotowość do udzielania odpowiedzi w związku z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego (kontakt bezpośredni, telefoniczny, mailowy).
· W zależności od potrzeb istnieje konieczność wyjścia lub wyjazdu poza stałe miejsce pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (0-29) 7671053
Wójt Gminy Troszyn
Edwin Mierzejewski
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Małgorzata Płóciennik
- Wytworzony przez: Małgorzata Płóciennik (Sekretarz Gminy)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Komunikaty i sprostowania
- Odsłony: 1287
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Katarzyna Tyszka
- Wytworzony przez: Katarzyna Tyszka (referent)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Komunikaty i sprostowania
- Odsłony: 570
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Sylwia Pecka
- Wytworzony przez: Sylwia Pecka (referent ds. budownictwa.)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Komunikaty i sprostowania
- Odsłony: 532
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dżesika Sawicka
- Wytworzony przez: Dżesika Sawicka (referent)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Komunikaty i sprostowania
- Odsłony: 553
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dżesika Sawicka
- Wytworzony przez: Dżesika Sawicka (referent)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Komunikaty i sprostowania
- Odsłony: 510
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 33
Dodatki mieszkaniowe Liczba artykułów: 2
Druki do pobrania Liczba artykułów: 2
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 264
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 2
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Gminie:

Adres:
- Ul. Słowackiego 13
- 07-405 Troszyn
Informacje:
- Urząd Gminy Troszyn jest czynny w godzinach:
- poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
Telefon i fax. do Urzędu Gminy Troszyn:
- Tel. (0-29) 767 10 53, 767 10 41
- Fax. (0-29) 767 10 53
- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rachunki bankowe
Podatki i opłaty, za wyjątkiem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie
44 8915 0003 0010 0003 2000 0020
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie
63 8915 0003 0010 0003 2000 0260
Zabezpieczenia umów, wadia:
Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie
42 8915 0003 0010 0003 2000 0250
Podstawy prawne Liczba artykułów: 12
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Przykładowej Instytucji.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 6
Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Przepisy wewnętrzne Liczba artykułów: 5
Na tej stronie zamieszczamy przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Przykładowej Instytucji.
Organizacja Liczba artykułów: 9
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 3
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 6
W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe .
Archiwalna strona BIP Urzędu Gminy w Troszynie. Artykuły do dnia 15.12.2019r.
Działalność Liczba artykułów: 6
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Plany i programy Liczba artykułów: 4
W tym dziale znajdują się informacje o zamierzeniach Przykładowej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych.
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 2
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia Przykładowej Instytucji.
Gospodarka Liczba artykułów: 46
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 36
Mienie publiczne Liczba artykułów: 1
Majątek Przykładowej Instytucji służy wykonywaniu jego zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza Przykładowa Instytucja.
Budżet Liczba artykułów: 5
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa Liczba artykułów: 4
Wieloletnia prognoza finansowa
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 8
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Kontrole zewnętrzne Liczba artykułów: 2
Kontrola zarządcza Liczba artykułów: 3
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 2
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w Przykładowej Instytucji rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Ochrona środowiska Liczba artykułów: 155
Postępowanie dotyczące wycinki drzew Liczba artykułów: 17
Ochrona środowiska
Postępowanie dotyczące decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Liczba artykułów: 73
Ogłoszenia i komunikaty Liczba artykułów: 57
Jakość wody Liczba artykułów: 7
Jakość wody
Taryfy na wodę i ścieki Liczba artykułów: 1
Taryfy na wodę i ścieki
O BIP Liczba artykułów: 14
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Troszynie.
Dostępność Liczba artykułów: 1
Planowanie przestrzenne Liczba artykułów: 10
Ogłoszenia i informacje Liczba artykułów: 7
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Liczba artykułów: 3
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
- Podanie o wydanie zaświadczenia z mpzp
- Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu
- Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu pdf
COM_CONTENT_READ_MOREMiejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
Ogłoszenia Liczba artykułów: 337
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń .
Komunikaty i sprostowania Liczba artykułów: 219
W tym dziale zamieszczamy oficjalne komunikaty i powiadomienia.
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 42
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Przetargi Liczba artykułów: 21
Przetargi. Zapraszamy na Platformę Zakupową
Plan zamówień publicznych Liczba artykułów: 21
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 34
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 5
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.
Wybory Prezydenta RP 2020 Liczba artykułów: 32
Wybory Prezydenta RP 2020
Zajęcie pasa drogowego Liczba artykułów: 1
Zajęcie pasa drogowego
NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2021 Liczba artykułów: 3
NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2021
COM_CONTENT_READ_MORENARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2021
Zgromadzenia i imprezy masowe Liczba artykułów: 1
Podatki i opłaty Liczba artykułów: 9
Stawki podatków i opłat Liczba artykułów: 5
RADA GMINY Liczba artykułów: 212
Skład Rady Liczba artykułów: 1
Komisje Rady Liczba artykułów: 4
Sesje Rady Gminy Liczba artykułów: 42
Uchwały Liczba artykułów: 136
Interpelacje i zapytania Liczba artykułów: 2
Wybory uzupełniające do Rad\y Gminy Liczba artykułów: 16
Petycje Liczba artykułów: 11
ODPADY KOMUNALNE Liczba artykułów: 28
AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO Liczba artykułów: 10
Akty prawa miejscowego
Odpady komunikaty Liczba artykułów: 18
Rejestr Działalności Regulowanej Liczba artykułów: 10
Sprawy różne Liczba artykułów: 10
Sprawy różne
Zwierzęta bezdomne Liczba artykułów: 10
Zwierzęta bezdomne